E-Posta’nın Rönesansı – I

E-Posta’nın gözden düşen bir iletişim aracı olduğunu mu düşünüyorsunuz? Tekrar düşünün!

Genel görüşün aksine e-postalar iletişim aracı olma özelliğini korumakla birlikte kullanıcı kitlesini büyütmeye devam ediyor.

Bu teknik inceleme yazı dizimizde e-posta sağlayıcıların giderek büyümekte olan talepkar tüketicilerinin beklentilerini karşılamak için ne gibi yenilikçi adımlar attığını ve ne gibi gereksinimleri karşılamaya çalıştıklarını ele alacağız.

  • Kurumsal seviyede gizlilik ve güvenlik
  • Üstün İşlevsellik
  • İhtiyaçların zarif ve sorunsuz entegre edilmiş araçlar ile her yerde her zaman sağlanması

Yazı dizimizin başlıkları;

  • Tüketici davranışlarındaki, tutumlarındaki ve e-postayla ilgili alışkanlıklarındaki değişiklikler
  • E-posta sağlayıcılarının karşılaştığı kilit zorluklar
  • Yeniliği hızlandırmak için açık kaynak topluluğunu kullanmanın faydaları